{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
x
BRANDY'S
Mobil Uygulamada Aç

SIK SORULAN SORULAR

Sıkça Sorulan Sorular
Neden brandys.com.tr'den alışveriş yapmalıyım?

Çiçek Retail Group kuruluşu olan Brandy's ve Mendos; Calvin Klein, EA7 Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Armani Jeans, Guess gibi dünyanın önde gelen markalarının Türkiye'deki distribütörü olması nedeniyle üyelerine orijinal ürün garantisi vermektedir.

Mağazalar ile internet sitesinde (www.brandys.com.tr) yer alan fiyatlar farklılık gösterebilir mi?

Evet, fiyatlarımız internet sitemiz için farklı uygulanabilinir. 

Web sitenizde satılan ürünler orijinal mi?

Evet, sitemizde satılan tüm ürünler orijinaldir.


Üye olmak ücretli midir?

Web sitemize üye olmak ücretsizdir.


Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, sitemizde hızlı satın al butonuna tıklayarak üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.


Ödeme seçenekleri nelerdir?

Siparişinize ait ödemenizi havale/EFT, kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz. Kredi kartı veya banka kartı ile alışverişinizde, kartınızın internet alışverişine açık ve 3D Secure sistemine kayıtlı olması gerekmektedir.


Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.


Hangi hesap numarasına havale veya EFT yapabilirim?

Çiçek İç Giyim Tic. ve San. A.Ş.


Garanti Bankası, Gültepe Şubesi

Şube Kodu: 448

Hesap No: 6281095

IBAN: TR15 0006 2000 4480 0006 2810 95


Yapı Kredi Bankası, Gayrettepe Ticari Şubesi

Şube Kodu: 955

Hesap No: 72104874

IBAN: TR42 0006 7010 0000 0072 1048 74

Havale/EFT ile ödemeyi kaç gün içerisinde gerçekleştirmeliyim?

Havale veya EFT ile vermiş olduğunuz siparişlerde 2 iş günü içerisinde ödeme yapmanız gerekmektedir. Ödeme yapılmadığı takdirde sipariş iptal edilecektir.


Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu hesabınızda yer alan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.


Vermiş olduğum sipariş ne zaman teslim edilir?


Sipariş ettiğiniz ürün/ürünler onaylandıktan sonra 1-7 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilecektir.

Kargo ücreti ne kadar?


Kargo ücreti, 2000 TL altındaki alışverişlerinizde 49,90 TL'dir. 2000 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo ücreti alınmamaktadır.

Kargomu nereden takip edebilirim?

Kargonuzu, mail adresinize göndereceğimiz takip linkinden takip edebilirsiniz.


Sipariş ettiğim ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo paketinizi teslim almadan önce lütfen kontrol ediniz. Taşıma esnasında hasara uğradığını düşündüğünüz bir paketi teslim almadan önce kargo firması çalışanından teslimat ile ilgili tutanak hazırlamasını isteyin. Teslimatı yapan firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, paketi açarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız bulunmaktadır. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bizimle temasa geçmeniz gerekir. Yetkililerimiz en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Hayır, internet sitemizden yurt dışına gönderim yapılamamaktadır.


Siparişimi iptal edebilir miyim?

Kargo aşamasına geçmemiş ürünlerinizi hesabınızda yer alan siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Kargoya verilmiş olan ürünler için iade prosedürü geçerli olacaktır.


Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Web sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünleri teslimat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. İade/değişim bilgileri için tıklayınız


İadesi veya değişimi yapılamayan ürünler hangileridir?

Hijyenik nedenlerden dolayı iç giyim külot, boxer, slip, string vb. alt grup ürünlerinin iadeleri veya değişimleri yapılamamaktadır. Mayo, bikini gibi ürünlerde hijyen bantlarının çıkarılmaması gerekmektedir. Aksi takdirde ürünlerin iade veya değişimi mümkün değildir.

İade kargo masrafını ben mi ödeyeceğim?


İade etmek veya değiştirmek istediğiniz ürünleri Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo şirketleriyle göndereceğiniz ürünlerin kargo masrafı size aittir.

İade etmek istediğim ürünü hangi adrese göndereceğim?

İade ve değişim adresimiz: Çiçek İç Giyim Tic. ve San. A.Ş.

Talatpaşa Cad. Özgür İş Merkezi

No: 86 Kat:6

PK: 34413

Gültepe / İstanbul

Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır?

İade etmek istediğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan ve iadeniz onaylandıktan sonra alışveriş tutarınız kredi kartınıza ya da hesabınıza 2 iş günü içerisinde iade edilir. İade tutarının hesabınıza yansıması bankaya göre değişiklik göstermektedir. Çiçek İç Giyim'in bu sürece müdahale etme hakkı yoktur.

Satın aldığım ürünü iade ettikten sonra, kullandığım para puanlar hesabıma geri yüklenir mi?

İade süreci sonlandıktan sonra kullandığınız para puanlar hesabınıza geri yüklenir.


Satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Web sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünleri teslimat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. İade/değişim bilgileri için tıklayınız


Satın aldığım ürünü kaç defa değiştirme hakkım var?

Değişim işlemini yalnızca 1 defa gerçekleştirebilirsiniz. Değiştirmek istediğiniz ürünün stoklarımızda bulunmaması durumunda ürünü iade edebilir ve başka ürün için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Satın aldığım ürünü mağazalardan değiştirebilir miyim?

Web sitemizden alınan ürünlerin iadesi ya da değişimi mağazalardan yapılamamaktadır.


Elime geçen ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor?


Kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürünü, teslimat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde, eksiksiz doldurduğunuz iade/değişim formu ve ürün faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak iade edebilirsiniz. Ürün incelemeye alındıktan sonra mail adresinize detaylı bilgi gönderilecektir